İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince yapılan denetim ve incelemelerde, bir motosiklet sürücüsünün trafik güvenliğini tehlikeye düşürecek şekilde araç kullandığı belirlendi. Ekipler tarafından kimliği tespit edilen sürücü hakkında Karayolları Trafik Kanunu’nun ilgili maddeleri kapsamında işlem yapıldı. Yapılan işlemler kapsamında sürücüye toplam 46 bin TL idari para cezası uygulanırken, ehliyetine 60 gün süreyle el konuldu. Motosiklette 60 gün süreyle trafikten men edildi.




