Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü trafik ekiplerince kent genelinde cep telefonu kullanmak, yüksek ses müzik, kırmızı ışık ihlali gibi kamu huzurunu bozan araçlara yönelik yapılan 1 haftalık çalışmalar neticesinde; 12 araç/sürücüye modifiyeli araç, 104 araç/sürücüye sürücü belgesiz /geçersiz araç kullanmak, 52 araç/sürücüye sürücü belgesi geçici/daimi geri alındığı halde araç kullanmak, 228 araç/sürücüye kırmızı ışık ihlali , 4 araç/sürücüye makas atma,68 araç/sürücüye alkollü araç kullanmak, 4 araç/sürücüye alkolmetreye üflememek, 73 araç/sürücüye ışık donanımı, 2 araç/sürücüye drift yapmak, 148 araç/sürücüye yüksek sesle müzik dinlemek, 358 araç/sürücüye cep telefonu kullanmak maddelerinden toplam bin 53 araç/sürücüye cezai işlem uygulandı.




